ამ მოდულში გავეცანით ფორმალურ და არაფორმალურ შეფასების რუბრიკებს, ქულების მინიჭების სქემებს და ჩეკლისტებს.
გავიაზრეთ თუ როგორ უნდა შევაფასოთ მოსწავლის სწავლა და როგორ ჩავრთო ისინი შეფასების პროცესში.
გავეცანით საინტერესო ფაილებს, განსაკუთრებით ყურადღება გავამახვილეთ თვითშეფასების რეფლექსიაზე,რომელიც მოსწავლეზე ორიენტირებული მიმდინარე შეფასებაა, რაც დამეხმარება ძლიერი მხარეების შენარჩუნებასა და სუსტი მხარეების გაუმჯობესებაში. ამ განმავითარებელი შეფასების ფაილს შევინახავ ჩემს პორთფოლიოში.
გავხსენით პროექტების შეფასების რესურსი დაგავეცანით შეფასების გეგმებს.
მოსწავლის ნაშრომი და შეფასების ფორმები ერთმანეთს უნდა ემთხვეოდეს.
პედაგოგებმა წყვილებში ვიმსჯელეთ შეფასების რუბრიკაზე.
ვისწავლეთ დრაივზე ფაილებისა და საქაღალდეების ატვირთვა,შემდეგ მათი გადაქცევა დრაივის დოკუმენტათ.
ჩემი მოლოდინები მართლდება, მართლაც ინოვაციური და საინტერესო პროექტები გამოგვდის ყველას, მადლობას გადავუხდით ქალბატონ ნანას გულისხმიერებისა და პროფესიონალიზმისათვის.
Комментариев нет:
Отправить комментарий